RSS

Tuesday, June 15, 2010

Dirimu Diriku.....

Ku kira aku tidak mampu melafazkan secara terang...aku kira aku terpinggir di hujung antara beribu insan yang kau kenali....lantas aku ingin memohon maaf sahabat kerna hanya melalui warkah ini aku mampu lafazkan kata maaf buat dirimu...
aku bukan pendendam..namun masa dan keadaan menyebabkan aku terluka...kenapa perlu mementingkan diri? pabila kau layangkan sms aku tahu puncak ego ini menjadi layu namun aku terus dan terus memburu kerja untuk menolak rasa sayu itu...
sahabat....4 tahun bukan waktu yang singkat ..kerenah dan sikap ku di dalam jari jemari mu..begitu juga dirimu menjadi sebahagian diriku...banyak sudah kite kongsi bersama namun kau kerap mencampak aku di lautan yang kosong dan luas....aku tidak mampu berenang kerana aku tidak tahu berenang...aku sentiasa menunggu dirimu menaiki perahu kecil mu ..datang menghulurkan tangan untuk mendayung bersamaku....
sahabat....aku kira aku yang bersalah kerana menoktahkan segala2nya..namun ini mungkin pengajaran berharga buat dirimu...hargailah insan yang benar2 menyanyangi diri mu..kerna berkali2 terluka menyebabkan aku lelah untuk bangun lagi...aku semakin rapuh dan akhirnya hancur sendiri............




MAAFKAN aku.... Sahabat dunia Akhirat ku....sayang dirimu selamanya
Terima kasih UA...

Nusaibah 2005-2010

No comments:

Post a Comment