RSS

Sunday, September 26, 2010

salam lebaran

Salam lebaran dari diriku untuk semua...kire lambat laa juga aku wish dlm blog ni..lantaran ke bz an yg melanda..bz kee...bleh la....raya mcm besa...x de ape yg menarik ..cume tahun ni berbeza dgn kehadiran seseorg yg melengkapi hidup ku....yang benar-benar membuatkan aku jatuh cinta pada dirinya......

the best part is...die membuat kek untuk diri ku..hee sweet sgt..thanx a lot.. to him..bile laa pulak aku nak masak untuk die...tp aku mmg sgt bahagia

chambering abis lagi 1bulan setengah...mula kan langkah untuk mencari kerja...rezeki ade di mana....aku sentiasa berpegang pada prinsip tu...haippp...insyallah......dalam chambering nah abis ni...next week 4 hb aku konvo.....walau semngt nak konvo tu suam2 kuku je..tp aku dayakan laa jugak..malas nak pk..

ape yg berlaku sejak 2 menjak ni ..kerja jeee laaaa....kerja ku kdg aku smgt kdg2 tetiba jatuh smgt..

p/s hari ni jumpe kwn lame..tp die wat bodo..ade aku kesah ...

No comments:

Post a Comment