RSS

Friday, February 26, 2010

Salam Menggebu-Gebu

Dah Agak Lama x menulis lantaran kesibukan diri menyusuri satu transaksi hidup yang baru...Sedar-sedar tak sedar dah hampir 1 bulan aku menjalankan tugas sebagai chambering student @ lawyer to be..
Yang aku tahu aku rasa hapy..rase selesa dengan environment tempat kerjaku..walau allowance sekadar dipinggiran namun kupanjatkan syukur..aku mampu lagi menyimpan..syukur2 ku panjatkan pada Illahi..rezeki ku tidak pernah putus2 sejak belajar di UIAM.kire ku x mencari.. pasti ada yang menghubungi diriku.Thanxx to all ..Akak2 kat Mahallah Nusaibah..Officer2 STAD..Madam Noriah..Madam Rusni yang sentiasa memandang diri ini mampu bekerja untuk mereka...dan Kini Di tempat Baru..under supervision Puan Nazeera yang ku kira cool..best...sgt2 aku hormati...seorang Master yang baik...Adat bekerja...stress datang n pergi...namun senyum kena jugak...Nurul ttp Nrul..ttp semangat bekerja...
Mahkamah..sentiasa bz ..tarikh 23.3.2010 tarikh short call n insyallah lepas tu aku leh masuk court ..xsaba rasenye ..pnuh keterujaan namun takut pun ada....
Bulan dua ni..rase bahagia...gembira dikelilingi oleh orang2 yang menyayangi diriku...
menghabiskan masa di Genting Highland.menjadi saksi byk hati..huu huu..dan aku plak hampir tersentuh dengan dia...jauhkan rase itu..hu huu...
Hari ni Maulidur Rasul..aku hanya menghabiskan mase di rumah..penuhkan diri dengan membaca n tidak mampu kemana2..penatnye.

P/s--waiting for Pesta Buku Antarabangsa...

No comments:

Post a Comment