RSS

Saturday, March 20, 2010

3/3/2010

Kire post aku kali ni agak rewind ke satu tarikh ...Hurm mula satu cerita pada tarikh itu n aku kire aku mula tersenyum dan rasa bahagia itu hadir...
Bagai mimpi kot..dia hadir tatkala resah..gelisah..serabut n serabai membelenggu diri..tp aku tahu diriku mula syg pada dia..aku cuba menolak diam2 kerana aku kurang yakin dengan diriku..namun atas keyakinan yg dikongsi dengan Aiman..Bie...Bib...yanti..n semua yg syg pada aku...aku rasa x salah membina sesuatu yg baru..lantas memberi peluang bagi diriku n dia...hurm..hidup ku kini penuh dengan rasa tenang dan bahagia..Mungkin kah dia  masa hadapan ku..entah..Biar Allah yang tentukan..Redha sangat..
Aku kini sedang belajar mencintai n dicintai..hargai dirinya sepenuh hati..insyallah

2 comments:

Si Kawaii said...

semoga hubungan yang dibina berkekalan.
:)

Curve ofMy LiFe said...

tq princess :)

Post a Comment