RSS

Friday, March 12, 2010

Kupohon jalan...

Pukul 1.23 pagi...fikiranku entah macam2....aku terus berfikir...kenapa neh...bukan ke aku da buka hatiku untuk dia....kenapa org lain masih dalam hati....rasa nak menangis..sakit Ya Allah SWT..derita...
Pabila kurenung kembali...niat ku untuk menjadi isteri kepada orang lain itu...aku memohon kepada Allah SWT pertemukan jodoh kami...

Dikala kekecewaan melanda dia muncul..kukira sebagai adik...namun dia banyak berada di sana..cume aku x tahu macam mana nak bgtau die..aku tidak pasti adakah ini cinta...suka ada..sayang ada..tp cinta aku statik untuk orang lain...n walau sepicing pun x boleh lupa.walau sedikit pun..tp cuba gagahkan hati kikis rasa itu

Aku sujud ..aku pohon pada Allah SWT beri aku petunjuk...bukan untuk berjiwang2...namun untuk meluahkan rasa..

No comments:

Post a Comment