RSS

Tuesday, December 22, 2009

menongkah arus

Aku pulang ke uia minggu lepas..byk perkara terjadi..hurm , satu persatu perkara..aku diapproach untuk berbakti kepada sesuatu yang aku sendiri tidak pasti aku mampu..kerana kali ni aku nampak arus ni terlalu kuat..adakah aku mampu menongkah arus yang aku rase mcm deras jer....

perjuangan aku sebenarnya di mana?aku masih keliru dgn jalan yg nak aku pilih..aku melihat n menyusuri beberapa blog rakan2 ..aku lihat mereka ade pegangan..kenapa yer aku masih terus berfikir..aku x nak diperalatkan ..aku x nak diperalatkan...

perjumpaan dgn mrc agak ringan bunyinya...dengan subject yang aku kira berat..aku lihat mereka gagah n kuat..adakah aku gagah n kuat??entah lah..hanya Allah je yang tau
aku sebagai seorg insn biasa yang xde aper pnglmn ditugaskn memikul tggjwb ni..hurmm..aku kne btul2 berfikir...

No comments:

Post a Comment