RSS

Thursday, January 28, 2010

BuhSan ~~~Mula Merepek

Seminggu terakhir percutian sebelum memulakan chambering ni memang betul2 bosan...dah tak tau nak buat apa...aku terfikir macammana laa orang-orang yang tidak bekerja..hanya duduk di rumah ...aku yang baru lepak seminggu ni dah tahap bosan mcm nak muntah..huu huu..Sampai laa jatuh sakit...Demam,batuk,flu..3 in 1 kirenye..Ape2 lah...Mungkin bak kate Fahmi, Sibuk atau suka menyibuk..mane2 lah dah menjadi nadi dalam diriku sejak belajar di UIA..aku tak betah duduk di rumah untuk sekadar berehat-rehat
Apa yang aku buat kat rumah  selain aktiviti mengangkat kain...menyimpan kain...menonton tv..FB..Pool...mmg buang masa betul...Tidak dilupakan berapa banyak buku dah aku tatap sampai jemu...Esok ,Aku amik Release Letter kat UIA...kire aku dah selesai urusan kat UIA..4eva ke?? xla ..x convo lagi...n rafiqi punyer urusan byk gi....huu huu...Pagi aku akan gerak kat sane...dan menyibukkan diri di STAD..nusaibah dan 2.45pm di ANR...sebelum ke ANR aku akan menyemakkan diri di JUsco..huu hu...

Memang x ilmiah tol blog aku ni..ha haa...xLeh nak jadi hipokrit...This is Curve oF my Life...aku bukan laa seorang penulis yang ingin menulis ttg dunia ke..untuk menarik hati..hanya luahan biasa...entah..mungkin satu hari nanti..biar semua menjadi rahsia..stu hari nanti...Aku pernah bercita-cita menulis novel..tp entah masa tidak pernah cukup .sekrang...mungkin..tapi Lap top kesayangan aku sudah rosak...plan2 nak hantar ke kedai dalam minggu ni..Insyallah...Harap2 die masih bernyawa...kerana byk kenangan manis tu...

Well..aku kire satu keputusan yg aku buat dalam tempoh percutian mmg melenyapkan terus istilah cinta dari hidup aku...2 malam aku buat istikarah..akhirnya aku putus asa...hampehh kan...aku pohon pada Allah tunjukkan pada aku sesuatu...tp aku sendiri keliru..akhirnya aku buat keputusan...aku kena letak noktah...letih woooo ..menunggu dan terus menunggu...padahal insan tu terus bahagia dengan hidup dia..aku di sini derita ...hurm..aku mmg dah putus asa...ramai kate..x baik putus asa..tp entah aaa..biar laaa...Dia cakap bila kita sayang seseorang kite kena bgtau...mungkin aku tidak bertuah untuk disayangi oleh dia..jadi aku terpaksa walau x rela.cewahhhhhh....Kepada Dia: Semoga hidup akan selalu gumbira eh.....n berjaya..heh eee..Senyum selalu...Dats ur tagline kan skrang...

Haa haa...baru x nak jiwang...mmg nrul ni jiwang kan..nak wat cam ne...org yg selalu menulis cerpen...membaca berbuku2 novel sebulan..tipu laa kalau x jiwang...Aper2 pun...hidup laa semua baik2 eh...insyallah Semua Yang berlaku niiiiiiii ada rahmatnyee..yer x...
Aku letak lirik lagu latest CTKD...kalau nak dgr lagu ni ..cari aa online...tp yg aku tahu..ini lah kisah aku sekrang...Sob sobbb

Telah ku pilih jalan ini
Meski kini ku sendiri
Renungi erti sepi
Tak lagi ada satu kata
Satu jiwa dalam cinta
Yang ada hanya hampa

Semakin terasa
Semakin berbeda
Sungguh sangat menyeksa

*Kata hatiku
Kusimpan dalam diam
Tak perlu ucap lagi

**Kau kan mengerti suatu hari
Mengapa harus terjadi
Semakin terasa
Semakin berbeda
Sungguh sangat menyeksa

Sepiku lara
Hatiku hampa
Kerana cinta
Menyeksa di dada

Chorus
Lelah aku mencari
Ruang cintamu
Untuk cintaku
Bagi cinta ini

Lelah terus berlari
Tanpa bererti
Membelah hati
Terumbang-ambing dalam kebimbangan

Daku terus mencari...
Terumbang-ambing dalam kebimbangan

Ulang *, ** dan chorus

Yang hilang biarlah menjadi kenangan
Biarkanlah... lepaskanlah...

Ulang chorus

Telah ku pilih jalan ini
Meski ku sendiri
Renungi erti sepi

DALAM DIAMKU
Siti Nurhaliza/ Krisdayanti
CTKD: Canda, Tangis, Ketawa, Duka


No comments:

Post a Comment