RSS

Tuesday, January 5, 2010

Tangisan kegembiraan

Aku rase hari ni sungguh indah walau penat seharian bertungkus lumus menyiapkan Power Of Attorney,Facilities Agreement dan Deed of Assigment ..satu hari menghadap computer office sampai rase mata naik juling...tapi bile aku balik aku dikejutkan dengan sesuatu ...alhamdullillah aku dengan rasminya dah dpt Status Graduation...aku sgt2 bersyukur...n takde ape lagi yg lebih bermakna selain dari keajaiban ini yang membuka tahun 2010 buat diriku...Alhamdullillah..tidak terlafaz kata-kata gembira..hanya orang-orang tertentu sahaja yang mampu aku kongsi kegembiraan ni n aku nak ucap terima kasih kerana menyokong diriku...semangatku hampir mati...namun aku redahh je...n aku ingat keluarga ku adalah paling utama sekarang...
Lembaran 2009 aku tutup tirai dengan penuh kekesalan..namun 2010 ni akan aku jadikan tahun mengorak langkah..aku akan buktikan pada semua..insyallah....byk aku korbankan namun aku tahu pengorbanan itu takkan sia-sia...
Tadi aku dapat 2 phone call..dari 2 lagi law firm..aku kira middle law firm..Ghazi & Lim dan Azim ,tengku Fakri etc Assoc...im going for that interview..i do like my current law firm tapi memandangkan advice akak-akak yang baik hati di situ plus adik yang buat chambering ..i made up my mind to juz doing my attachment there...aku suka law firm to..be honest..sangat warm..happy ..tapi for my good sake..aku kena pergi ...sebab if u want to be a superb lawyer then you need smtg called magic..n aku sedang berusaha ke arah itu...insyallah aku akan cuba..x salah mencuba..

No comments:

Post a Comment