RSS

Sunday, January 31, 2010

Selamat Hari Wilayah

Disebabkan aku di lahirkan di Kuala Lumpur..aku bangga menjadi warganya...he hee...Di sini lah tempat aku mengenal erti hidup...Walau Selepas dilahirkan aku dibesarkan di Sarawak..Terengganu..Selangor...aku sentiasa melihat Kuala Lumpur punye perubahan..Banyak Berbeza dulu n sekarang..Tetapi ada tempat-tempat yang masih ditakuk lama...Target Tahun 2010 untuk menjadi Bandaraya Kelas Pertama di Asean..Moga-moga tercapai hasrat kerajaan..Cume aku rasa sebak melihat sungai-sungai yang mengalir lesu dengan sampah sarap...Kan bagus kalau sungai di KL ni seindah Sungai-sungai ternama di Dunia..


Berjalan-jalan di Kuala Lumpur..menyusuri Jalan TAR yang biasanya sibuk tetapi lengang kerana orang ramai bercuti ....Jalan di Dataran Merdeka ditutup kerana sambutan Hari Wilayah....Hurm...banyak benda dah berubah...tp untuk terus berubah ke arah yang lebih baik..manusia seharusnya berubah..
Kesedaran itu perlu..


Esok..aku akan mulakan hidup sebagai salah seorang pencari rezeki di bumi Kuala Lumpur...Tarik Nafas panjang2..ha haa Hidu Asap jer laa...Semoga semuanya Bagus...Yer x...


p/S aku TgH Cube Sedaya Upaya Untuk MenEkan Butang DeletE MR S darI Hidup Kuz...Doakan UntuK KekUatan Itu...



No comments:

Post a Comment